Logistikos įmonėms svarbu investuoti į transporto inovacijas kuriančius startuolius
Retai išvysite startuolius, kuriančius inovacijas logistikai – didžiąja dalimi todėl, kad šis verslas grįstas sunkiąja technika (tenka valdyti laivų, traukinių, vilkikų ir oro transporto veiklą visame pasaulyje). Vis dėlto, technologijų bumas dramatiškai keičia visas pasaulinės pramonės šakas, todėl ir transporto bei logistikos segmentas neturi likti užribyje. Naujausiais duomenimis, 2016 metais logistikos startuoliams teko rekordinė investicijų dalis, nurodanti, jog išaugo ir poreikis ekspedijavimo rinkai modernizuotis.
„Metas liautis gyventi praeityje ir atnaujinti tiek mąstymo būdą, tiek technologijas, kuriomis dirbame koordinuodami logistikos procesus. Tiekimo grandinės išgyvena augančias laiko vadybos, technologijų ir talentų stygiaus problemas, todėl pastaruoju metu išaugo logistikos startuolių paklausa. Matome didžiulį logistikos rinkos potencialą – kasmet visame pasaulyje pervežama daugiau nei 19 trilijonų JAV dolerių vertės prekių ir vien ekspedijavimo paslaugų segmentas yra vertas 160 milijardų JAV dolerių per metus. Įdiegę pažangesnes technologijas logistikos operacijose, galėtume išspręsti efektyvumo, laiko ir iškastinio kuro vartojimo problemas ir taip padidinti pelno maržą bei siekti ekologiškai atsakingo tiekimo grandinės valdymo“, – prognozuoja Agnė Bešėnienė, logistikos rinkų ekspertė šveicarų bendrovėje „AsstrA Forwarding AG“.
Inovacijų paklausa auga
Procesų automatizacija, mobiliųjų aplikacijų diegimas ir didieji duomenys pamažu tampa neatskiriama tiekimo grandinės dalimi, todėl kyla ir poreikis investuoti į startuolius, sako A. Bešėnienė. Laiku nepradėjus taikyti naujųjų technologijų, net didiesiems krovinių pervežimo rinkos žaidėjams kyla rizika prarasti rinkos dalį.
„Perkelti krovinių pervežimus į Interneto amžių nėra lengvas uždavinys. Logistikos operatoriai daro stiprią įtaką pasaulinei prekybai, valdo krovinių srautus traukiniais, lėktuvais, laivais ir sunkvežimiais, vis dėlto, ši industrija dažnai remiasi pasenusiomis technologijomis kaip telefoniniai skambučiai ar elektroniniai laiškai. Logistikos procesai, kainodaros platformos ir krovinių sekimo sistemos galėtų būti modernizuotos siekiant išpildyti augančius užsakovų lūkesčius greičiau ir pigiau. Išgyvename logistikos inovacijų pakilimo laikus, todėl „AsstrA“ nusprendė imtis drąsaus žingsnio – nuo šiol patys investuosime į išmaniųjų technologijų kūrimą ir remsime pradedančiuosius verslus“, – skelbia bendrovės „AsstrA“ logistikos rinkų ekspertė A. Bešėnienė.
Tvarumas – vienas svarbiausių transporto modernizacijos kriterijų
„Futurepreneurs“ programa padės jauniems žmonėms vystyti verslo idėjas daugiausiai žadančiose srityse kaip finansų, švariosios, informacinės ir komunikacinės technologijos, gynyba ir saugumas bei transportas ir logistika. Būtent Transporto ir Logistikos kategoriją „Futurepreneurs“ projekte remia ir kuruoja bendrovė „AsstrA“. Šių metų gegužės 3 dieną visos startuolių komandos pristatys savo verslo idėjas kompetentingai komisijai ir investuotojams, o geriausias startuolis Transporto ir Logistikos kategorijoje laimės bendrovės „AsstrA“ įsteigtą prizą – kvietimus dalyvauti tarptautiniuose 2 dienų logistikos vadovų mokymuose.
„Kompanijos AsstrA viduje mes tikime, kad tvarumas yra būtina sąlyga ateities transporto verslui. Visos technologijos, reikalingos industrijai modernizuoti – nuo techninės įrangos iki programinės įrangos – jau yra sukurta. Telieka sugalvoti, kaip šias technologijas apjungti ir suderinti vienam tikslui. Dabar pats metas leisti kūrybiniam potencialui reikštis, siekiant rasti kuo tvaresnius ir pažangesnius sprendimus į įsisenėjusias logistikos problemas. Kas žino, galbūt būtent „Futurepreneurs“ programoje atsiskleis sekantis Elonas Muskas? Drąsios idėjos keičia pasaulį. Mūsų darbas – padėti šioms idėjoms tapti realybe“, – sako A. Bešėnienė, „Futurepreneurs“ programos Transporto ir Logistikos segmento mentorė.
„Transporto ir logistikos įmonės jau daugelį metų sprendžia tą patį uždavinį – kaip sumažinti kuro suvartojimą taip sumažinant savo išlaidas? Aukštą kuro suvartojimą lemia daugelis faktorių: pasenusio transporto naudojimas, laiku neatlikta priežiūra, pigesnis rezervas. Kuro problema gali būti sprendžiama iš keleto perspektyvų: nauja įranga ar detalėmis, lemiančiomis mažesnį kuro sunaudojimą, cheminiais priedais, padedančiais su tuo pačiu kiekiu kuro nuvažiuoti toliau ir net idėja, neleidžiančia vairuotojams vogti kuro“, – sako A. Bešėnienė.
„AsstrA“ siūlo jaunuoliams ieškoti sprendimų, galinčių sumažinti iškastinio kuro vartojimą ir išlaidas ekspedicijos metu sugedusių transporto priemonių taisymui. Taigi „Futurepreneurs“ programos dalyviai turi galimybę išspręsti opiausias logistikos problemas.
Visą straipsnį skaitykite: http://bit.ly/2ndBR9n
Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.
Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.